Visita guiada a l’exposició sobre Josep Berga i Boada en llengua de signes

Diumenge, a les 12 h

Més informació al 972 27 11 66

Visita guiada a l'exposició sobre Josep Berga i Boada en llengua de signes
  • Activitat amb interpretació a la llengua de signes.
  • L’exposició compta amb un dossier de lectura fàcil.
  • Equipament accessible de forma autònoma.
  • Els gossos d’assistència són benvinguts.

En el marc de l’exposició “Josep Berga i Boada. El despertar de les coses i dels adormits” s’ha organitzat una visita guiada amb interpretació en la llengua de signes.

Aquesta activitat s’emmarca en el projecte Som Cultura, que promou el consorci Costa Brava Pirineu.

A més d’aquesta visita, tota l’exposició s’ha concebut seguint els criteris d’accessibilitat per a diversos col·lectius incorporant, entre d’altres, un dossier de lectura fàcil.