Visita guiada a l’exposició “Xavier de Torres. Crear és respirar”
Sala Oberta 2
Dissabte 8 de febrer

Dissabte, a les 12 h.

Més informació al 972 271 166.

Visita guiada a l'exposició

Activitat gratuïta.

Visita a càrrec de l’artista.

Activitat amb interpretació a la llengua de signes.

Aquesta exposició de Xavier de Torres recull pintures a l’oli de diverses col·leccions realitzades al seu estudi-taller del Parc Natural del Cabo de Gata, on ha treballat des del 1981.

Les pintures mantenen una unió intrínseca amb una extensa obra en escultura, majoritàriament en pedra basàltica de la Zona Volcànica de la Garrotxa, on resideix des del 2000. Xavier de Torres (Barcelona, 1956) ha viscut i treballat com a artista a Califòrnia, Nova York, Montreal, Berlín i Suïssa, i té obra pública permanent a San Francisco, Miami, Noruega, Barcelona, Andalusia i les Canàries.