A land is a land is a land is a land
Sala Oberta 2
Del 4 de setembre al 9 de gener

Inauguració: dissabte, a les 12 h.

Més informació al 972 27 11 66

A land is a land is a land is a land

D’Adrià Gamero Casellas i Alícia Vogel.

Entrada gratuïta.

Per assistir a la inauguració cal descarregar-se una entrada gratuïta a través del següent enllaç.

Adrià Gamero Casellas i Alícia Vogel, artistes nascuts a Olot, presenten “A land is a land is a land is a land”, una exposició conjunta que planteja un trajecte sobre la vivència, o supervivència, a la terra aspra; una descripció subjectiva del territori, de la relació amb un espai que s’ha convertit en espectador i protagonista alhora. Un territori percebut de manera contradictòria com a refugi i trinxera. Aquest recorregut que plantegen Gamero i Vogel està compost per peces simbòliques, la forma i el significat de les quals es descontextualitzen i es reconstrueixen, i escenifiquen, des d’una visió artística i contemporània, una narrativa vital.

El territori no només es defineix per l’espai físic que ocupa i pels elements orogràfics que s’hi troben, sinó que també el formen els vincles que hi construïm al llarg dels anys. L’entorn esdevé quelcom subjectiu, personal i integrat en el propi ser, i se sotmet a una reconstrucció constant. Relacions entre individus que construïm en centres educatius, de lleure i de culte; espais naturals, elements arquitectònics, creences, tradicions i rituals. Tots aquests espais que habitem formen part de l’herència individual i col·lectiva que rebem, un conglomerat que condiciona íntimament i inevitablement la manera com percebem i cohabitem en la massa i en el paisatge.