“Dibuix i desdibuix”, de Tate Lucena
Sala Oberta 2
Del 19 de juny al 15 d'agost

Inauguració: dissabte, a les 12 h.

Més informació al 972 27 11 66

“Dibuix i desdibuix”, de Tate Lucena

Entrada gratuïta.

Inauguració: dissabte 19 de juny, a les 12 h. Cal descarregar-se una entrada gratuïta per assistir a la inauguració.

L’exposició de Tate Lucena ens presenta un conjunt de pintures i dibuixos que ens parlen del pas del temps i de la cruesa del moment que estem vivint. L’artista ens mostra com una vida valuosa i plena s’acabarà convertint en un retrat d’aquells d’una altra època, en blanc i negre i tirant a sèpia. Com els temps confusos i la memòria van desdibuixant els fets mentre sentim que l’obscuritat també vol desdibuixar els éssers.

Per a l’artista aquest no és moment de buscar complaences, sinó de cercar bellesa en el caos, de fer poesia en la misèria. I està convençuda que sempre cal celebrar la vida.