Dolors Puigdemont. Cossos. Rodant i penjant d’un fil entre el Puigsacalm i el Puig Rodó
Sala Oberta 2
Del 2 de febrer al 19 de maig

Feiners de 10 a 13 h i de 17 a 20 h
Dissabtes, diumenges i festius d’11 a 14 h i de 17 a 20 h
Dilluns tancat

Inauguració: Dissabte 2 de febrer a les 12 h.

Dolors Puigdemont. Cossos. Rodant i penjant d'un fil entre el Puigsacalm i el Puig Rodó

Aquesta exposició ens presenta la instal·lació de cinc grans volums que giren suspesos del sostre de la sala sota un delicat joc de llums.

L’artista presenta un muntatge hipnòtic on el moviment dels cossos escultòrics i la llum i les ombres que aquests projecten aconsegueixen aturar el temps, i transporten l’espectador a un realitat plena de subtileses.

La força gairebé invisible de les grans escultures en moviment crea un nou espai.

Accessibilitat

Hi ha elements amb lletra ampliada o ajuda òptica.
L’exposició disposa d’un dossier amb lectura fàcil.
Espai accessible de forma autònoma.
Els gossos d’assistència hi són benvinguts.
Totes les activitats comptaran amb interpretació a la llengua de signes.