La fageda d’en Joan. Pep Sau

Dilluns tancat

Inauguració: dissabte 10 de juny a les 12 h

La fageda d'en Joan. Pep Sau

Exposició composta d’un treball fotogràfic, un vídeo i l’edició d’un catàleg complet.

“El retrat que Pep Sau ofereix en aquesta sèrie fotogràfica s’allunya del misteri de la ficció i de qualsevol construcció mística, deixa de banda la nostàlgia i la celebració per explicitar una natura on segurament el seu personatge genera més preguntes que respostes. Quan l’art s’arrisca a contemplar el nostre temps, voldríem comprendre quin home és l’home, i quina esperança pot perviure en el conjunt de les societats. Necessitem saber quin paisatge podem construir amb la terra heretada mirant de trobar una bona relació entre l’existència interior i la realitat externa. Ens observem, conscients o no de la barbàrie en la qual el món pot atrapar-nos, i en la solitud més punyent o en l’empara més ferma cada persona té un rostre en el qual s’hi pot reconèixer l’altre. En aquesta cara oculta de la realitat hi descobrim formes de supervivència, les d’un home semblant al record dissecat de si mateix, i formes, alhora, de resistència per no deixar de ser. Tanmateix, si no hi ha cap camí segur ni al bosc ni en l’art, les paraules no han d’entorpir el pas per a endinsar-s’hi. “

Fragment del text d’Albert Tarrés inclòs en el catàleg que acompanya l’exposició.