L’Escola d’Olot. Una fake news amb 150 anys d’història

Inauguració: dissabte, a les 12 h

L'Escola d'Olot. Una fake news amb 150 anys d'història

Entrada gratuïta.

Per assistir a la inauguració cal descarregar-se una entrada gratuïta a través del següent enllaç.

Una exposició que ens permetrà analitzar, estudiar i debatre sobre un corrent artístic que ha estat tan important per Olot i Catalunya.

La mostra, que parteix d’un títol que el seu comissari, Xavier Palomo, ha volgut que fos intencionadament provocatiu usant la terminologia fake news, planteja tant una revisió crítica a l’existència real de l’Escola d’Olot, entesa com un moviment artístic, com una crítica al tractament que s’ha donat a la pintura olotina del segle XX. Idees de les quals sempre és bo tornar a parlar per seguir avançant en el coneixement dels nostres artistes i del context en què van viure.