L’Olot. Cent anys d’un club de futbol
Sala Oberta
Del 30 d'octubre al 9 de gener

Inauguració: dissabte, a les 12 h.

Més informació al 972 27 11 66

L'Olot. Cent anys d'un club de futbol

Entrada gratuïta.

Ho organitzen: Museu de la Garrotxa i Arxiu Comarcal de la Garrotxa.

Olot Futbol Club, Unión Deportiva Olot i Unió Esportiva Olot són els noms oficials que ha tingut al llarg del temps l’Olot, el club de futbol que, amb aquesta denominació popular —prenent la part pel tot—, sintetitza els anys de persistència i el seu arrelament a la ciutat d’Olot.

Com la de qualsevol entitat o institució, la història d’aquest club centenari és un reflex dels canvis en la nostra societat. Més enllà d’evolucionar en la pràctica del futbol, l’Olot ha estat un club que ha maldat per encaixar en el seu entorn en cadascun d’aquests cent anys. Les persones que ho han fet possible (directius, jugadors, entrenadors, preparadors físics, periodistes… i, sobretot, els aficionats) han aconseguit que l’Olot superés els alts i baixos de les temporades esportives i que sorgissin nous projectes capaços de remuntar les situacions més adverses i d’adaptar-se als diversos escenaris polítics, econòmics i socials d’aquest segle. Això és el que celebra aquesta exposició.