Sadurní Brunet. Interiorista, dissenyador, fotògraf i constructor de cielos
Sala Oberta
Del 19 de maig al 19 d'agost de 2018.

Feiners de 10 a 13 h i de 17 a 20 h
Dissabtes, diumenges i festius d’11 a 14 h i de 17 a 20 h
Dilluns tancat

Inauguració: Dissabte 19 de maig, 12 h

Sadurní Brunet. Interiorista, dissenyador, fotògraf i constructor de cielos

Per descobrir un artesà polifacètic que va deixar petja en l’Olot de la primera meitat del segle XX.

Sadurní Brunet Pi (Vallirana, 1886-Olot, 1958) va ser un polifacètic artesà que va desplegar el seu talent creatiu durant el Modernisme, decorant i complementant obres signades per arquitectes com Rafael Masó, Alfred Paluzie o Joan Roca Pinet. També va dissenyar comerços, va reformar cases i es va acomodar a encàrrecs ben diversificats per guanyar-se la vida, ja fos fent làpides i monuments funeraris o restaurant altars i esglésies de la Garrotxa i de l’Empordà. L’exposició –elaborada a partir de la documentació cedida per la família a l’Arxiu Comarcal Comarcal de la Garrotxa– vol reivindicar la trajectòria d’un autor que va contribuir a perfilar molts racons de la nostra ciutat.

Accessibilitat

Espai accessible de forma autònoma.

Els gossos d’assistència són benvinguts a la sala.

Les activitats complementàries compten amb interpretació a la llengua de signes.