Xavier de Torres. Crear és respirar

Feiners de 10 a 13 h i de 17 a 20 h
Dissabtes, diumenges i festius d’11 a 14 h i de 17 a 20 h
Dilluns tancat

Inauguració: dissabte 25 de gener, 12 h.

Més informació al 972 27 11 66.

Xavier de Torres. Crear és respirar

Aquesta exposició de Xavier de Torres recull pintures a l’oli de diverses col·leccions realitzades al seu estudi-taller del Parc Natural del Cabo de Gata, on ha treballat des del 1981.

Les pintures mantenen una unió intrínseca amb una extensa obra en escultura, majoritàriament en pedra basàltica de la Zona Volcànica de la Garrotxa, on resideix des del 2000. Xavier de Torres (Barcelona, 1956) ha viscut i treballat com a artista a Califòrnia, Nova York, Montreal, Berlín i Suïssa, i té obra pública permanent a San Francisco, Miami, Noruega, Barcelona, Andalusia i les Canàries.