Xevi Moliner. Del sèire a la isohipsa

Feiners de 10 a 13 h i de 17 a 20 h
Dissabtes, diumenges i festius d’11 a 14 h i de 17 a 20 h
Dilluns tancat

Inauguració: dissabte 31 d’agost, 12 h.

Xevi Moliner. Del sèire a la isohipsa

Entrada gratuïta.

Després de dos anys d’intens treball es reuneixen en una sola exposició els dos projectes fotogràfics que exploren el cos humà com a fil argumental.

El primer projecte, Sèire, ha estat un treball participatiu on els models han aportat a la fotografia el seu cos en relació amb un element per seure, el que ells escollien i portaven a l’estudi. L’objecte, singular per a cadascun d’ells, va determinar una relació gestual entre el model i l’element, sempre amb un rerefons comú per a tot el projecte.

El segon projecte, Isohipsa, és una topografia del cos humà, una recerca de la identitat individual i intransferible de cada persona a través d’evidenciar els seus relleus. La volumetria del cos es descobreix a través de les seves corbes de nivell, úniques per a cadascun de nosaltres, com les nostres empremtes dactilars amagades dels nostres dits.