Malagrida i el cartellisme Modernista català

Lloc: Museu de la Garrotxa
Durada: 75 minuts

serveis.pedagogics@olot.cat

A principis de segle XX, l’industrial olotí Manuel Malagrida va fer donació dels cartells guanyadors de dos concursos que ell mateix havia promogut a l’Argentina per anunciar la seva marca de tabac, Cigarrillos París. El fons del Museu ens permet mostrar un conjunt de cartells modernistes originals del 1900 i 1901, amb artistes catalans destacats.

Amb aquesta activitat us proposem una situació d’aprenentatge vivencial. Des del Museu us oferim la oportunitat de conèixer una de les disciplines artístiques com va ser el cartellisme modernista català. El repte que proposem posa el focus en la importància del procés més que en el resultat final. L’activitat proposa la reflexió, l’experimentació, la generació del dubte, la resolució d’aquest,… no pas la creació final d’una obra acabada.

museus@olot.cat